FAQ

General

Kan jeg købe med EAN-nummer?

Som offentlig virksomhed kan du handle på SeniorSam.dk, 
I forbindelse med betalingen skal blot markere, at du vil betale med dit EAN-nummer samt indtastede de nødvendige oplysninger, så bliver fakturaen automatisk sendt elektronisk.

Skal varerne sendes til en borger eller beboer på plejehjem/bosted, klarer vi også det. Du indtaster blot disse oplysninger under "anden leveringsadresse" 

Hvordan betaler jeg?

Du kan betale via de mest almindelige betalingskort - eller via MobilePay.
Beløbet trækkes først, når varerne er sendt.

Er det sikkert at handle online?

Du er altid sikret mod misbrug, når du anvender dit betalingskort til køb på internettet. Det er mindst lige så sikkert som at handle i en fysisk butik, og data er krypterede, så kun PBS kan læse dem.

Hvordan ved jeg, at ordren er gået igennem?

Efter bestilling vil du modtage en e-mail med din ordrebekræftelse. Modtager du ikke en e-mail med en ordrebekræftelse, kan det skyldes at mailen er opfanget af dit spamfilter. Check derfor venligst din spammail.

Er du stadig i tvivl om din ordre er gået igennem, så kontakt venligst personalet.

Hvordan får jeg varen leveret, og hvad koster det i fragt?

Vi leverer direkte hjem til din adresse eller anden adresse, hvis du ønsker dette. Du kan også få leveret til en pakkeshop, valgt af dig. Det hele med GLS.

Vi bestræber os på at levere inden for 1-4 arbejdsdage. På større varer kan forsendelsestiden dog være længere, da disse leveres med fragtfirma.

Samlet varekøb på over kr. 299,- leveres fragtfrit til GLS pakkeshop.
Alle ordrer under kr. 299,- pålægges fragt på kr. 39,- hvis leveret via pakkeshop, eller kr. 59,- hvis du ønsker leveret direkte hos dig eller anden adresse. 

Fragtprisen vil fremgå af din ordrebekræftelse.
Varer kan altid afhentes fragt- og gebyrfrit i vore fysiske butikker.

Ovenstående salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på www.SeniorSam.dk til levering i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne, med mindre andet udtrykkeligt er aftalt.

Hvornår kommer varen?

Normalt modtager du varen inden for 1-4 dage. Der kan dog være længere leveringstid på større varer, såsom stole, køretøjer og lign. I så fald får du besked herom.

Kan jeg fortryde mit køb?

Købeloven siger 14 dages fortrydelsesret, men hos os får du 90 dages fortrydelsesret, såfremt varen leveres tilbage i samme stand, som ved modtagelsen. Returfragten betaler du selv. Læs mere om de enkelte punkter i vores handelsbetingelser (åbner i nyt vindue).
NB. Julegaver kan byttes frem til 25. Marts

Er der reklamationsret?

Som forbruger har du 2 års reklamationsret, hvor du kan returnere varen og sende en skriftlig reklamation på e-mail-adressen: info@seniorsam.dk eller pr. post til følgende adresse: SeniorSam, Løven 9B, 9200 Aalborg SV.

Inkluder venligst en beskrivelse af fejlen eller manglen - og husk at vedlægge faktura (eller kopi).

Læs mere om de enkelte punkter i vores handelsbetingelser (åbner i nyt vindue).

Gemmer I mine oplysninger?

Vi opfylder EU´s persondataforordning af 25/5-2018, om opsamling og beskyttelse af personlige oplysninger.

For at kunne gennemføre et køb opsamler vi navn, adresse, telefonnummer og e-mailadresse. SeniorSam videregiver eller sælger ikke informationerne til tredjemand.

Tilmelder du dig vores nyhedsbrev, accepterer du at vi bruger dine oplysninger i forbindelse med markedsføring. 
Du kan altid framelde dette igen, enten via linket nederst på vores nyhedsbrev eller ved at sende os en mail.